Specjalistyczne Centrum Leczenia Dzieci i Młodzieży Sp. z o.o.

ul. Wielicka 25
30-552 Kraków

Telefony do rejestracji:
Wizyty NFZ: (12) 413 00 99
Wizyty Płatne: 606 445 411

E-mail: rejestracja@meddim.pl


Godziny pracy rejestracji:
Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 19:00


Kod świadczeniodawcy NFZ: 061/200052
REGON: 357035335
NIP: 675 121 43 77
KRS: 0000048266
Kapitał zakładowy i wpłacony: 88 000 zł


Oceń nas w Google Jeżeli jesteś zadowolony z naszych usług bardzo prosimy o pozostawienie pozytywnej opinii w wizytówce Google:

Mapa dojazdu do SCLDiM

Wybierz właściwy formularz

Rejestracja odpowiada wyłącznie na e-mail dotyczące rezerwacji i rezygnacji terminu wizyt, do 48 godzin. Prosimy o cierpliwość.

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZWIĄZKU Z OBJĘCIEM OPIEKĄ MEDYCZNĄ

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

  1. Administrator Danych Osobowych:
    Administratorem Pana/Pani danych osobowych na potrzeby objęcia opieką medyczną jest: SPECJALISTYCZNE CENTRUM LECZENIA DZIECI I MŁODZIEŻY SP. Z O. O. (KRS: 0000048266, NIP: 6751214377, REGON: 357035335), ul. Wielicka 25, 30-552 Kraków;

  2. Inspektor Ochrony Danych:
    Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: dane@kancelariaseweryn.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.

  3. Cele i podstawy przetwarzania
    Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w następującym celu:
    • objęcia opieką medyczną (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 25 pkt 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej (na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 24 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu realizacji Pana/Pani praw jako Pacjenta, tj. udostępniania dokumentacji medycznej pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta, udzielania osobom upoważnionym informacji o Pana/Pani stanie zdrowia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu kontaktu z Pacjentem - telefonicznego, listownego, drogą elektroniczną poprzez email (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu realizacji obowiązków względem organów podatkowych, organów kontrolnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, art. 64 ust. 1 oraz art. 107 ust. 5 pkt 13 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych);

  4. Okres przechowywania danych:
    • Okres przechowywania dokumentacji medycznej wynosi 20 lat od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu (z wyj. określonymi w art. 29 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta);
    • Okres przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach windykacyjnych) jest taki sam jak okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego.
    • Dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych są przetwarzane przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
    • Po upływie wyżej wymienionych okresów dane są usuwane.

  5. Prawo do sprzeciwu:
    Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    e) prawo do przenoszenia danych;
    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Rodzaj wizyty

Uzupełnij dane z E-skierowania:

Uzupełnij dane wizyty Kontrolnej:

Dane pacjenta:


Adres zamieszkania:

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZWIĄZKU Z OBJĘCIEM OPIEKĄ MEDYCZNĄ

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

  1. Administrator Danych Osobowych:
    Administratorem Pana/Pani danych osobowych na potrzeby objęcia opieką medyczną jest: SPECJALISTYCZNE CENTRUM LECZENIA DZIECI I MŁODZIEŻY SP. Z O. O. (KRS: 0000048266, NIP: 6751214377, REGON: 357035335), ul. Wielicka 25, 30-552 Kraków;

  2. Inspektor Ochrony Danych:
    Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: dane@kancelariaseweryn.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.

  3. Cele i podstawy przetwarzania
    Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w następującym celu:
    • objęcia opieką medyczną (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 25 pkt 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej (na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 24 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu realizacji Pana/Pani praw jako Pacjenta, tj. udostępniania dokumentacji medycznej pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta, udzielania osobom upoważnionym informacji o Pana/Pani stanie zdrowia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu kontaktu z Pacjentem - telefonicznego, listownego, drogą elektroniczną poprzez email (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu realizacji obowiązków względem organów podatkowych, organów kontrolnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, art. 64 ust. 1 oraz art. 107 ust. 5 pkt 13 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych);

  4. Okres przechowywania danych:
    • Okres przechowywania dokumentacji medycznej wynosi 20 lat od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu (z wyj. określonymi w art. 29 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta);
    • Okres przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach windykacyjnych) jest taki sam jak okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego.
    • Dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych są przetwarzane przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
    • Po upływie wyżej wymienionych okresów dane są usuwane.

  5. Prawo do sprzeciwu:
    Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    e) prawo do przenoszenia danych;
    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Uzupełnij dane wizyty Płatnej:

Dane pacjenta:


OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZWIĄZKU Z OBJĘCIEM OPIEKĄ MEDYCZNĄ

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

  1. Administrator Danych Osobowych:
    Administratorem Pana/Pani danych osobowych na potrzeby objęcia opieką medyczną jest: SPECJALISTYCZNE CENTRUM LECZENIA DZIECI I MŁODZIEŻY SP. Z O. O. (KRS: 0000048266, NIP: 6751214377, REGON: 357035335), ul. Wielicka 25, 30-552 Kraków;

  2. Inspektor Ochrony Danych:
    Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: dane@kancelariaseweryn.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.

  3. Cele i podstawy przetwarzania
    Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w następującym celu:
    • objęcia opieką medyczną (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 25 pkt 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej (na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 24 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu realizacji Pana/Pani praw jako Pacjenta, tj. udostępniania dokumentacji medycznej pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta, udzielania osobom upoważnionym informacji o Pana/Pani stanie zdrowia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu kontaktu z Pacjentem - telefonicznego, listownego, drogą elektroniczną poprzez email (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu realizacji obowiązków względem organów podatkowych, organów kontrolnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, art. 64 ust. 1 oraz art. 107 ust. 5 pkt 13 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych);

  4. Okres przechowywania danych:
    • Okres przechowywania dokumentacji medycznej wynosi 20 lat od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu (z wyj. określonymi w art. 29 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta);
    • Okres przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach windykacyjnych) jest taki sam jak okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego.
    • Dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych są przetwarzane przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
    • Po upływie wyżej wymienionych okresów dane są usuwane.

  5. Prawo do sprzeciwu:
    Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    e) prawo do przenoszenia danych;
    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Uzupełnij dane wizyty z firmy partnerskiej:

Dane pacjenta:


OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZWIĄZKU Z OBJĘCIEM OPIEKĄ MEDYCZNĄ

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

  1. Administrator Danych Osobowych:
    Administratorem Pana/Pani danych osobowych na potrzeby objęcia opieką medyczną jest: SPECJALISTYCZNE CENTRUM LECZENIA DZIECI I MŁODZIEŻY SP. Z O. O. (KRS: 0000048266, NIP: 6751214377, REGON: 357035335), ul. Wielicka 25, 30-552 Kraków;

  2. Inspektor Ochrony Danych:
    Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: dane@kancelariaseweryn.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.

  3. Cele i podstawy przetwarzania
    Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w następującym celu:
    • objęcia opieką medyczną (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 25 pkt 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej (na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 24 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu realizacji Pana/Pani praw jako Pacjenta, tj. udostępniania dokumentacji medycznej pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta, udzielania osobom upoważnionym informacji o Pana/Pani stanie zdrowia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu kontaktu z Pacjentem - telefonicznego, listownego, drogą elektroniczną poprzez email (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu realizacji obowiązków względem organów podatkowych, organów kontrolnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, art. 64 ust. 1 oraz art. 107 ust. 5 pkt 13 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych);

  4. Okres przechowywania danych:
    • Okres przechowywania dokumentacji medycznej wynosi 20 lat od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu (z wyj. określonymi w art. 29 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta);
    • Okres przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach windykacyjnych) jest taki sam jak okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego.
    • Dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych są przetwarzane przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
    • Po upływie wyżej wymienionych okresów dane są usuwane.

  5. Prawo do sprzeciwu:
    Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    e) prawo do przenoszenia danych;
    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Rezygnacja z wizyty lub zmiana terminu:


Dane pacjenta:

OBOWIĄZEK INFORMACYJNY W ZWIĄZKU Z OBJĘCIEM OPIEKĄ MEDYCZNĄ

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

  1. Administrator Danych Osobowych:
    Administratorem Pana/Pani danych osobowych na potrzeby objęcia opieką medyczną jest: SPECJALISTYCZNE CENTRUM LECZENIA DZIECI I MŁODZIEŻY SP. Z O. O. (KRS: 0000048266, NIP: 6751214377, REGON: 357035335), ul. Wielicka 25, 30-552 Kraków;

  2. Inspektor Ochrony Danych:
    Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych, z którym możesz się Pan/Pani skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: dane@kancelariaseweryn.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.

  3. Cele i podstawy przetwarzania
    Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane w następującym celu:
    • objęcia opieką medyczną (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 25 pkt 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 10 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • prowadzenia i przechowywania dokumentacji medycznej (na podstawie art. 9 ust. 2 lit. h RODO w zw. z art. 24 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu realizacji Pana/Pani praw jako Pacjenta, tj. udostępniania dokumentacji medycznej pacjentowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu, bądź osobie upoważnionej przez pacjenta, udzielania osobom upoważnionym informacji o Pana/Pani stanie zdrowia (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 3 oraz art. 26 ust. 1 Ustawy o prawach pacjenta oraz § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania);
    • w celu kontaktu z Pacjentem - telefonicznego, listownego, drogą elektroniczną poprzez email (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO);
    • w celu realizacji obowiązków względem organów podatkowych, organów kontrolnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości, art. 64 ust. 1 oraz art. 107 ust. 5 pkt 13 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych);

  4. Okres przechowywania danych:
    • Okres przechowywania dokumentacji medycznej wynosi 20 lat od dnia dokonania w niej ostatniego wpisu (z wyj. określonymi w art. 29 Ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta);
    • Okres przetwarzania danych w celu dochodzenia roszczeń (np. w postępowaniach windykacyjnych) jest taki sam jak okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów kodeksu cywilnego.
    • Dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych są przetwarzane przez 5 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy.
    • Po upływie wyżej wymienionych okresów dane są usuwane.

  5. Prawo do sprzeciwu:
    Zgodnie z RODO, przysługuje Panu/Pani:
    a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
    c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych;
    d) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
    e) prawo do przenoszenia danych;
    f) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.